Tűz varázslatok

LEVEL 1

BLOODLUST
Típus - Harc
Költség - 5
Hatóidő - 1 Kör/Power
Basic - Célpont,szövetséges egység +3 támadást kap közelharcban.
Advanced -Célpont,szövetséges egység +6 támadást kap közelharcban.
Expert -Minden szövetséges egység +6 támadást kap közelharcban
CURSE
Típus - Harc
Költség - 6
Hatóidő - 1 Kör/Power
Basic - Az ellenfél egyik egysége minimum sebzést okoz a harcban
Advanced - Az ellenfél egyik egysége a (minimum sebzés 80% - 1) sebzést okoz a harcban.
Expert -Az ellenfél minden egysége a (minimum sebzés 80% - 1) sebzést okoz a harcban.
PROTECTION FROM FIRE
Típus - Harc
Költség - 5
Hatóidő - 1 kör/Power
Basic - A tűzvarázslatok 30%-al kevesebet sebeznek a célpont egységen.
Advanced -A tűzvarázslatok 50%-al kevesebet sebeznek a célpont egységen.
Expert - A tűzvarázslatok 50%-al kevesebet sebeznek az összes szövetséges egységen.

LEVEL 2

BLIND
Típus - Harc
Költség - 10
Hatóidő - 1 Kör/Power
Basic - Célpont ellenséges egység "megvakul" és nem képes támadni.Ha megtámadják 50% attack-al üt vissza.
Advanced - Célpont ellenséges egység "megvakul" és nem képes támadni.Ha megtámadják 25% attack-al üt vissza..
Expert - Célpont ellenséges egység "megvakul" és nem képes támadni.Ha megtámadják nem üt vissza.
FIRE WALL
Típus - Harc
Költség - 8
Hatóidő - 2 Kör
Basic - Két hexa hosszú tűzfal keletkezik a célpont hexáról.Akik beleálnak ((Power x 10) + 10) sebzést szenvednek el.
Advanced - Mint a Basic,de itt a fal hossza már hexa és a sebzés ((Power x 10) +20) lesz.
Expert - Mint az Advanced, csak a sebzés módosul ((Power x 10) + 50)-re.

LEVEL 3

FIRE BALL
Típus - Harc
Költség - 15
Hatóidő - Azonnali
Basic - Az egységek a célpont hexán és körülötte ((Power x 10) + 15) sebződnek.
Advanced - Mint a Basic,itt a sebzés már ((Power x 10) + 30).
Expert - Mint a Basic,de itt már a sebzés((Power x 10) + 60).
LAND MINE
Típus - Harc
Költség - 18
Hatóidő - Érintésig
Basic -A csatamezőn véletlenszerüen 4 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 25) -öt sebződik.
Advanced -A csatamezőn véletlenszerüen 6 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 50)-et sebződik.
Expert -A csatamezőn véletlenszerüen 8 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 100)-at sebződik .
MISFORTUNE
Típus - Harc
Költség - 12
Hatóidő - 1 Kör/Power
Basic - A célpont egység szerencséje csökken egyel.
Advanced - A célpont egység szerencséje csökken kettővel.
Expert -Az ellenfél minden egységének a szerencséje csökken kettővel.

LEVEL 4

ARMAGEDDON
Típus - Harc
Költség - 24
Hatóidő - Azonnali
Basic - Minden egység ((Power x 50) + 30) sebzést szenved a csatamezőn.
Advanced -Minden egység ((Power x 50) + 60) sebzést szenved a csatamezőn.
Expert - Minden egység ((Power x 50) + 120) sebzést szenved el a csatamezőn.
BERZERK
Típus - Harc
Költség - 20
Hatóidő - 1 Kör
Basic -A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja.Minden lényen hat aki 1 hex sugarú körön belül ál.
Advanced - A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja.Minden lényen hat aki 7 hex sugarú körön belül ál.
Expert -A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja.Minden lényen hat aki 19 hex sugarú körön belül ál.
FIRE SHIELD
Típus - Harc
Költség - 16
Hatóidő - 1 Kör/Power
Basic -A közelharci sebzés 20%-át sebzi ha az egységet megtámadják.
Advanced -A közelharci sebzés 25%-át sebzi ha az egységet megtámadják.
Expert - A közelharci sebzés 30%-át sebzi ha az egységet megtámadják.
FRENZY
Típus - Harc
Költség - 16
Hatóidő - Az egység következő cselekedéséig.
Basic -A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 100%-a és a védelme 0-ra csökken.
Advanced - A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 150%-a és a védelme 0-ra csökken.
Expert - A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 200%-a és a védelme 0-ra csökken.
INFERNO
Típus - Harc
Költség - 16
Hatóidő - Azonnali
Basic -Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugaru körben mindenki ((Power x 10) + 20) pontnyit sebződik.
Advanced - Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugaru körben mindenki ((Power x 10) + 40) pontnyit sebződik.
Expert - Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugaru körben mindenki ((Power x 10) + 80) pontnyit sebződik.
SLAYER
Típus - Harc
Költség - 16
Hatóidő - 1 Kör/Power
Basic - Célpont egység támadása megnő 8-al ha Behemótot vagy Sárkányt vagy Hydrát támad..
Advanced - Mint a Basic,plusz Ördög és Angyal ellen is jár a bónusz.
Expert - Mint az Advanced,plusz Titán ellen is nő a támadás.

LEVEL 5

SACRIFICE
Típus - Harc
Költség - 25
Hatóidő - Permanens
Basic - Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk(kinyírjuk).Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. ((Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
3) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé.
Advanced - Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk(kinyírjuk).Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. (( Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
6) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé..
Expert - Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk(kinyírjuk).Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. (( Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
10) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé.
SUMMON FIRE ELEMENTAL
Típus - Harc
Költség - 25
Hatóidő - 1 Csata
Basic - (Power x 2) tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig.Egy csatában csak egyfajta elementált használhatsz.
Advanced - (Power x 3) tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig.
Expert - (Power x 4) tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig.

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team