 |
|
 |
TAKTIKA |
|
Alap Taktika : Az
Alap Taktika minden velünk harcoló
lénynek
+1 gyorsaságot és +2 mozgást ad, emellett
lehetővé
teszi a Haladó Támadás, Haladó Vezetés
és Haladó Védekezés megtanulását.
Haladó Taktika : A
Haladó Taktika minden velünk harcoló
lénynek
+2 gyorsaságot és +3 mozgást ad, emellett
lehetővé
teszi a Mester Támadás, Mester Vezetés és
Mester Védekezés megtanulását.
Tapasztalt Taktika : A
Tapasztalt Taktika minden velünk
harcoló
lény nek +3 gyorsaságot és +4 mozgást
ad,
emellett lehetővé
teszi a Nagymester Támadás,
Nagymester Vezetés és
Nagymester
Védekezés megtanulását.
Mester
Taktika : A
Mester Taktika minden velünk harcoló lénynek +4gyorsaságot és +5 mozgást ad.
Nagymester
Taktika
: A
Nagymester Taktika minden velünk
harcoló
lénynek +5 gyorsaságot és
+6
mozgást ad.
|
|
|
 |
TÁMADÁS |
|
Alap
Támadás
:
Az
Alap Támadás minden baráti lénynek
Közvetlen
és Távolsági Támadás esetén
+10%
sebzést ad és szükséges a
Tapasztalt
Taktika megtanulásához.
Haladó
Támadás
: A
Haladó Támadás minden baráti lény
nek
Közvetlen és Távolsági Támadás
esetén +20% sebzést ad és szükséges
a
Mester
Taktika megtanulásához.
Tapasztalt
Támadás
: A
Tapasztalt Támadás minden baráti
lénynek
Közvetlen és Távolsági Támadás
esetén
+30% sebzést ad és szükséges a
Nagymester
Taktika megtanulásához.
Mester
Támadás
: A
Mester Támadás minden baráti lénynek
Közvetlen és Távolsági Támadás
ese
tén
+40% sebzést ad.
Nagymester
Támadás
: A
Nagymester Támadás minden baráti
lénynek
Közvetlen és Távolsági Támadás
esetén
+50% sebzést ad.
|
|
|
 |
VÉDEKEZÉS |
|
Alap
Védekezés :
Az
Alap Védekezés minden baráti lény
Közvetlen
és Távolsági Védekezését
10%-kal növeli
és szükséges a Tapasztalt
Taktika
megtanulásához.
Haladó
Védekezés
: A
Haladó Védekezés minden baráti
lény
Közvetlen és Távolsági Védekezését
20%-kal növeli
és szükséges a Mester
Taktika
megtanulásához.
Tapasztalt
Védekezés
: A
Tapasztalt Védekezés minden baráti
lény
Közvetlen és Távolsági Védekezését
30%-kal növeli
és szükséges a Nagymester
Taktika
megtanulásához.
Mester
Védekezés
: A
Mester Védekezés minden baráti
lény
Közvetlen
és
Távolsági Védekezését 40%-kal
növeli.
Nagymester
Védekezés
: A
Nagymester Védekezés minden baráti
lény
Közvetlen és Távolsági Védekezését
50%-kal
növeli.
|
|
|
 |
VEZETÉS |
|
Alap
Vezetés :
Az
Alap Vezetés minden baráti lénynek
+1 morált
és +1 szerencsét ad.
Haladó
Vezetés : A
Haladó Vezetés minden baráti lénynek
+2 morált
és +2 szerencsét ad.
Tapasztalt
Vezetés
: A
Tapasztalt Vezetés minden baráti
lénynek+3
morált és +3 szerencsét ad.
Mester
Vezetés : A
Mester Vezetés minden baráti lénynek
+4 morált
és +4 szerencsét ad.
Nagymester
Vezetés
: A
Nagymester Vezetés minden baráti
lénynek
+5 morált és +5 szerencsét ad.
|
|
|
 |
 |
 |
HARC |
|
Alap Harc : Az Alap Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 15-re növeli, mellesleg lehetővé teszi a Haladó Közelharc, Haladó Íjászat és Haladó Mágia Ellenállás megtanulását.
Haladó Harc :
A Haladó Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 20-ra növeli, mellesleg szükséges a Mester Közelharc, Mester Íjászat és Mester Mágia Ellenállás
megtanulásához.
Tapasztalt Harc :
A Tapasztalt Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 30-ra növeli, mellesleg szükséges a Nagymester Közelharc, Nagymester Íjászat és Nagymester Mágia
Ellenállás megtanulásához.
Mester Harc :
A Mester Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 40-re növeli.
Nagymester Harc :
A Nagymester Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 60-ra növeli.
|
|
|
 |
KÖZELHARC |
|
Alap Közelharc :
Az Alap Közelharc a hős Közvetlen Támadását 15-re növeli és az ellenséges
lények természetes védelmét 1.5-lel csökkenti. A Közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.
Haladó Közelharc :
A Haladó Közelharc a hős Közvetlen Támadását 20-ra növeli és az ellenséges
lények természetes védelmét felezi. A Közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.
Tapasztalt Közelharc :
A Tapasztalt Közelharc a hős Közvetlen Támadását 20-ra növeli és az ellenséges
lények természetes védelmét harmadolja. A Közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A hős olyan képességhez jut, hogy azelőtt támadhatná meg az
ellenfeleit, mielőtt azok visszaütnének.
Mester Közelharc :
A Mester Közelharc a hős Közvetlen Támadását 40-re növeli és az ellenséges
lények természetes védelmét negyedeli. A közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.
Nagymester Közelharc :
Nagymester Közelharc a hős Közvetlen Támadását 40-re növeli és az ellenséges
lények természetes védekezését 4-gyel csökkenti. A Közelharc képzettség az
ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A hős olyan képzettséggel gazdagodik, amellyel megtámadhatja az ellenfeleket, mielőtt azok visszaütnének, sőt még egyszer támadhat, miután az ellenfél visszaütött.
|
|
|
 |
ÍJÁSZAT |
|
Alap Íjászat :
Az Alap Íjászat a hős Távolsági Támadását 15-re emeli. Ez a képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.
Haladó Íjászat :
A Haladó Íjászat a hős Távolsági Támadását 20-ra emeli, miközben az
ellenfelek természetes védelmét megfelezi. Ez a képzettség az ellenség természetes védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály mögött álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek.
Tapasztalt Íjászat :
A Tapasztalt Íjászat a hős Távolsági Támadását 30-ra emeli, miközben az
ellenfelek természetes védelmét harmadolja. Ez a képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán
nincs hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály
mögött álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek.
Mester Íjászat :
A Mester Íjászat a hős Távolsági Támadását 40-re emeli, miközben az
ellenfelek természetes védelmét negyedeli. Ez a képzettség az ellenség védelmét
soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs
hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály mögött
álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek, ráadásul még azelőtt lőnek, mielőtt az ellenfelek visszatámadhatnának rájuk.
Nagymester Íjászat :
A Nagymester Íjászat a hős Távolsági Támadását 40-re emeli, miközben az ellenfelek természetes védelmét negyedeli. Ez a képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály mögött álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek, ráadásul még azelőtt lőnek, mielőtt az ellenfelek visszatámadhatnának rájuk és még egyszer támadnak azután, hogy azok visszatámadtak.
|
|
|
 |
MÁGIA ELLENÁLLÁS |
|
Alap Mágia Ellenállás :
Az Alap Mágia Ellenállás a hősnek 30%-os ellenállást biztosít az ellenséges
varázslatokkal szemben.
Haladó Mágia Ellenállás :
A Haladó Mágia Ellenállás a hősnek 50%-os ellenállást biztosít az ellenséges
varázslatokkal szemben.
Tapasztalt Mágia Ellenállás :
A Tapasztalt Mágia Ellenállás a hősnek
70%-os ellenállást biztosít az ellenséges varázslatokkal szemben.
Mester Mágia Ellenállás :
A Mester Mágia Ellenállás a hősnek 80%-os ellenállást biztosít az ellenséges
varázslatokkal szemben.
Nagymester Mágia Ellenállás :
A Nagymester Mágia Ellenállás a hősnek 100%-os ellenállást biztosít az ellenséges varázslatokkal szemben.
|
|
|
 |
 |
 |
FELDERÍTÉS |
|
Alap Felderítés :
Az Alap Felderítés +1 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben a kaland helyszíneinek jellegzetességét is megmutatja és a hős az
Alap Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Haladó Terepismeret, Haladó Tengerészet és Alap Rejtőzködés megtanulásához.
Haladó Felderítés :
A Haladó Felderítés +2 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben a térképen szereplő ellenséges seregek pontos összetételét is meghatározza és a hős a Haladó Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Mester Terepismeret, Mester Tengerészet és Haladó Rejtőzködés megtanulásához.
Tapasztalt Felderítés :
A Tapasztalt Felderítés +3 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben az ellenséges sereggel való harc kimenetére is utal és a hős a Tapasztalt Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Nagymester Terepismeret, Nagymester Tengerészet és Tapasztalt Rejtőzködés megtanulásához.
Mester Felderítés :
A Mester Felderítés +4 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen,
miközben az ellenséges hősök képzettségeit tanulhatja el és a hős a Mester
Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a
Mester Rejtőzködés megtanulásához.
Nagymester Felderítés :
A Nagymester Felderítés +5 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen,
miközben az ellenséges Városok és Seregek képernyőjét is megmutatja és a
hős a Nagymester Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Nagymester Rejtőzködés megtanulásához.
|
|
|
 |
TEREPISMERET |
|
Alap Terepismeret :
Az Alap Terepismeret kedvezőtlen terepen való haladáskor 25%-kal csökkenti a
hős lépéshátrányát, másrészt szükséges a Tapasztalt Felderítés megtanulásához.
Haladó Terepismeret :
A Haladó Terepismeret kedvezőtlen terepen való haladáskor 50%-kal csökkenti
a hős lépéshátrányát, másrészt szükséges a Mester Felderítés megtanulásához.
Tapasztalt Terepismeret :
A Tapasztalt Terepismeret kedvezőtlen terepen való haladáskor nem hátráltatja a
hőst a haladásban, másrészt szükséges a Nagymester Felderítés megtanulásához.
Mester Terepismeret :
A Mester Terepismeret nem hátráltatja a hőst kedvezőtlen terepen való haladáskor, ráadásul 25%-kal több mozgáspontot biztosít. Szükséges a Nagymester
Felderítés megtanulásához.
Nagymester Terepismeret :
A Nagymester Terepismeret nem hátráltatja a hőst kedvezőtlen terepen
való haladáskor, ráadásul 50%-kal több mozgáspontot biztosít.
|
|
|
 |
TENGERÉSZET |
|
Alap Tengerészet :
Az Alap Tengerészet tengeri utazás során 25%-kal több mozgáspontot ad a hősnek.
Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha az Alap Taktika, Alap Támadás
és Alap Védekezés képzettséget egyszerre használná.
Haladó Tengerészet :
A Haladó Tengerészet tengeri utazás során 50%-kal több mozgáspontot ad a
hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Haladó Taktika, Haladó
Támadás és Haladó Védekezés képzettséget egyszerre használná.
Tapasztalt Tengerészet :
A Tapasztalt Tengerészet tengeri utazás során 100%-kal több mozgáspontot ad a
hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Tapasztalt Taktika, Tapasztalt Támadás és Tapasztalt Védekezés képzettséget egyszerre használná.
Mester Tengerészet :
A Mester Tengerészet tengeri utazás során 150%-kal több mozgáspontot ad a
hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Mester Taktika, Mester
Támadás és Mester Védekezés képzettséget egyszerre használná.
Nagymester Tengerészet :
A Nagymester Tengerészet tengeri utazás során 200%-kal több mozgáspontot ad a
hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Nagymester Taktika, Nagymes ter Támadás és Nagymester Védekezés képzettséget egyszerre használná.
|
|
|
 |
REJTŐZKÖDÉS |
|
Alap Rejtőzködés :
Az Alap Rejtőzködés a Kaland Térképen olyan 1. szintű lények és hősök előtt teszi láthatatlanná hősöd, melyek nem rendelkeznek a Felderítés képzettséggel. Az ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!
Haladó Rejtőzködés :
A Haladó Rejtőzködés a Kaland Térképen 2. szintű lények és hősök előtt teszi láthatatlanná hősöd, még akkor is, ha Alap Felderítés képzettséggel rendelkeznek. A 2. szintű ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és az Alap Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!
Tapasztalt Rejtőzködés :
A Tapasztalt Rejtőzködés a Kaland Térképen 3. szintű lények és hősök előtt
teszi láthatatlanná hősöd, még akkor is, ha Haladó Felderítés képzettséggel rendelkeznek. A 3. szintű ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és a Haladó Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!
Mester Rejtőzködés :
A Mester Rejtőzködés a Kaland Térképen 4. szintű lények és hősök előtt teszi
láthatatlanná hősöd, még akkor is, ha Tapasztalt Felderítés képzettséggel rendelkeznek. A 4. szintű ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és a Tapasztalt Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!
Nagymester Rejtőzködés :
A Nagymester Rejtőzködés a Kaland Térképen minden lény és hős előtt láthatatlanná teszi hősöd, még akkor is, ha Mester Felderítés képzettséggel rendelkeznek. Az ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és a
Mester Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el,
más hőst és lényt nem!
|
|
|
 |
 |
 |
NEMESSÉG |
|
Alap Nemesség :
Az Alap Nemesség minden lény szaporulatát 10%-kal növeli meg abban a városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el. Ez a képzettség lehetővé teszi
a Haladó Gazdaság, Haladó Bányászat és Haladó Diplomácia megtanulását.
Haladó Nemesség :
A Haladó Nemesség minden lény szaporulatát 20%-kal növeli meg abban a városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el. Ez a képzettség lehetővé teszi
a Mester Gazdaság, Mester Bányászat és Mester Diplomácia megtanulását.
Tapasztalt Nemesség :
A Tapasztalt Nemesség minden lény szaporulatát 30%-kal növeli meg abban a
városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el. Ez a képzettség lehetővé
teszi a Nagymester Gazdaság, Nagymester Bányászat és Nagymester Diplomácia
megtanulását.
Mester Nemesség :
A Mester Nemesség minden lény szaporulatát 40%-kal növeli meg abban a városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el.
Nagymester Nemesség :
A Nagymester Nemesség minden lény szaporulatát 50%-kal növeli meg abban
a városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el.
|
|
|
 |
GAZDAGSÁG |
|
Alap Gazdagság :
Az Alap Gazdagság birodalmadat napi plusz 100 arannyal látja el, ezen felül
a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markod.
Ez a képzettség szükséges a Tapasztalt Nemesség megtanulásához.
Haladó Gazdagság :
A Haladó Gazdagság birodalmadat napi plusz 200 arannyal látja el, ezen felül a
hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat. Ez a
képzettség szükséges a Mester Nemesség megtanulásához.
Tapasztalt Gazdagság :
A Tapasztalt Gazdagság birodalmadat napi plusz 300 arannyal látja el, ezen felül
a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat.
Ez a képzettség szükséges a Nagymester Nemesség megtanulásához.
Mester Gazdagság :
A Mester Gazdagság birodalmadat napi plusz 400 arannyal látja el, ezen felül a
hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat.
Nagymester Gazdagság :
A Nagymester Gazdagság birodalmadat napi plusz 500 arannyal látja el, ezen felül
a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat.
|
|
|
 |
BÁNYÁSZAT |
|
Alap Bányászat :
Az Alap Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 2 érc és 2 fa kitermelését teszi
lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. Ez a képzettség alapfeltétele a Tapasztalt Nemesség megtanulásának.
Haladó Bányászat :
A Haladó Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 2 érc, 2 fa és 2 másik nyersanyag kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél
10%-kal többet. A 2 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő, higany, kén és kristály között. Ez a képzettség alapfeltétele a Mester
Nemesség megtanulásának
.
Tapasztalt Bányászat :
A Tapasztalt Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 2 érc, 2 fa és 4 másik
nyersanyag kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. A 4 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő, higany, kén és kristály között. Ez a képzettség alapfeltétele a Nagymester Nemesség megtanulásának.
Mester Bányászat :
A Mester Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 3 érc, 3 fa és 5 másik nyersanyag
kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal
többet. Az 5 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő,
higany, kén és kristály között.
Nagymester Bányászat :
A Nagymester Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 4 érc, 4 fa és 6 másik
nyersanyag kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. Az 6 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő, higany, kén és kristály között.
|
|
|
 |
DIPLOMÁCIA |
|
Alap Diplomácia :
Az Alap Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az
ellenséges lények 30%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb
120 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 80%-át kell kifizetned.
Haladó Diplomácia :
A Haladó Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival
az ellenséges lények 40%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 240 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 70%-át kell kifizetned.
Tapasztalt Diplomácia :
A Tapasztalt Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival
az ellenséges lények 50%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 360 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 60%-át kell kifizetned.
Mester Diplomácia :
A Mester Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival
az ellenséges lények 60%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 480 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 55%-át kell kifizetned.
Nagymester Diplomácia :
A Nagymester Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival
az ellenséges lények 70%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 600 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 50%-át kell kifizetned.
|
|
|
 |
 |
 |
ÉLET MÁGIA |
|
Alap Élet Mágia :
Az Alap Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Élet Varázslatokat
használjon. Ismerete szükséges az Alap Gyógyítás megtanulásához és egyik feltétele a Haladó Felélesztésnek.
Haladó Élet Mágia :
A Haladó Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Élet Varázslatokat
használjon. Ismerete szükséges az Alap Szellemiség megtanulásához és egyik feltétele a Mester Felélesztésnek.
Tapasztalt Élet Mágia :
A Tapasztalt Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Élet Varázslatokat használjon. Ismerete szükséges a Nagymester Felélesztés megtanulásához.
Mester Élet Mágia :
A Mester Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Élet Varázslatokat
használjon.
Nagymester Élet Mágia :
A Nagymester Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű Élet
Varázslatokat használjon.
|
|
|
 |
GYÓGYÍTÁS |
|
Alap Gyógyítás :
Az Alap Gyógyítás 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Élet Mágiának.
Haladó Gyógyítás :
A Haladó Gyógyítás 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Élet Mágiának.
Tapasztalt Gyógyítás :
A Tapasztalt Gyógyítás 30 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Élet Mágiának.
Mester Gyógyítás :
A Mester Gyógyítás 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet
Mágiának.
Nagymester Gyógyítás :
A Nagymester Gyógyítás 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet Mágiának.
|
|
|
 |
SZELLEMISÉG |
|
Alap Szellemiség :
Az Alap Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Élet Mágiának.
Haladó Szellemiség :
A Haladó Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Mester Élet Mágiának.
Tapasztalt Szellemiség :
A Tapasztalt Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Mester Élet Mágiának.
Mester Szellemiség :
A Mester Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet Mágiának.
Nagymester Szellemiség : A Nagymester Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal
növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet Mágiának.
|
|
|
 |
FELÉLESZTÉS |
|
Alap Felélesztés :
Az Alap Felélesztés a csatában elesett baráti lények 20%-nak feltámasztását
engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.
Haladó Felélesztés :
A Haladó Felélesztés a csatában elesett baráti lények 30%-nak feltámasztását
engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.
Tapasztalt Felélesztés :
A Tapasztalt Felélesztés a csatában elesett baráti lények 40%-nak feltámasztását
engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.
Mester Felélesztés :
A Mester Felélesztés a csatában elesett baráti lények 45%-nak feltámasztását
engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.
Nagymester Felélesztés : A Nagymester Felélesztés a csatában elesett baráti lények 50%-nak feltámasztását engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet
feléleszteni.
|
|
|
 |
 |
 |
REND MÁGIA |
|
Alap Rend Mágia :
Az Alap Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Rend Varázslatokat
használjon. Ismerete lehetővé teszi az Alap Varázslás megtanulását és egyik feltétele a Haladó Bűbájnak.
Haladó Rend Mágia :
A Haladó Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Rend
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Bűbáj megtanulását.
Tapasztalt Rend Mágia :
A Tapasztalt Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Rend
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Bűbáj megtanulását.
Mester Rend Mágia :
A Mester Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Rend
Varázslatokat használjon.
Nagymester Rend Mágia :
A Nagymester Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű Rend
Varázslatokat használjon.
|
|
|
 |
VARÁZSLÁS |
|
Alap Varázslás :
Az Alap Varázslás 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Rend Mágiának.
Haladó Varázslás :
A Haladó Varázslás 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Rend
Mágiának.
Tapasztalt Varázslás :
A Tapasztalt Varázslás 30 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Rend Mágiának.
Mester Varázslás :
A Mester Varázslás 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Rend
Mágiának.
Nagymester Varázslás :
A Nagymester Varázslás 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Rend Mágiának.
|
|
|
 |
VARÁZSTUDOMÁNY |
|
Alap Varázstudomány :
Az Alap Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Haladó Rend Mágiának.
Haladó Varázstudomány :
A Haladó Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Mester Rend Mágiának.
Tapasztalt Varázstudomány :
A Tapasztalt Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal
növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Rend Mágiának.
Mester Varázstudomány :
A Mester Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Rend Mágiának.
Nagymester Varázstudomány :
A Nagymester Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal növeli, a hős VarázsPontjainak számát 8-cal növelve. Ismerete az egyik
feltétele a Nagymester Rend Mágiának.
|
|
|
 |
BŰBÁJ |
|
Alap Bűbáj :
Az Alap Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 15%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 60 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 90%-át kell
kifizetned.
Haladó Bűbáj :
A Haladó Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 20%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 120 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 80%-át kell kifizetned.
Tapasztalt Bűbáj :
A Tapasztalt Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az
ellenséges lények 25%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 180 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 75%-át kell kifizetned.
Mester Bűbáj :
A Mester Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 30%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 240 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 70%-át kell kifizetned.
Nagymester Bűbáj :
A Nagymester Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az
ellenséges lények 35%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 300 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 65%-át kell kifizetned.
|
|
|
 |
 |
 |
HALÁL MÁGIA |
|
Alap Halál Mágia :
Az Alap Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Halál Varázslatokat
használjon. Ismerete lehetővé teszi az Alap Okkultizmus megtanulását és egyik
feltétele a Haladó Nekromanciának.
Haladó Halál Mágia :
A Haladó Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Halál
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Nekromancia megtanulását.
Tapasztalt Halál Mágia :
A Tapasztalt Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Halál
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Nekromancia
megtanulását.
Mester Halál Mágia :
A Mester Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Halál
Varázslatokat használjon.
Nagymester Halál Mágia :
A Nagymester Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű Halál
Varázslatokat használjon.
|
|
|
 |
OKKULTIZMUS |
|
Alap Okkultizmus :
Az Alap Okkultizmus 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Halál Mágiának.
Haladó Okkultizmus :
A Haladó Okkultizmus 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete egyik feltétele a Tapasztalt Halál
Mágiának.
Tapasztalt Okkultizmus :
A Tapasztalt Okkultizmus 30 Varázs Pontot ad a hősnek és VarázsPontjainak
visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Halál Mágiának.
Mester Okkultizmus :
A Mester Okkultizmus 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Halál
Mágiának.
Nagymester Okkultizmus :
A Nagymester Okkultizmus 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a
Nagymester Halál Mágiának.
|
|
|
 |
DÉMONOLÓGIA |
|
Alap Démonológia :
Az Alap Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 20%-kal növeli,
emellett ismerete szükséges a Tapasztalt Halál Mágia elsajátításához. Az Alap
Démonológia és az Alap Természet Mágia megtanulásával a hős megkapja az
Ördögfióka idézés varázslatot.
Haladó Démonológia :
A Haladó Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 40%-kal növeli,
emellett ismerete szükséges a Mester Halál Mágia elsajátításához. A Mester
Démonológia és a Mester Természet Mágia megtanulásával a hős megkapja a
Jégdémon Idézés varázslatot.
Tapasztalt Démonológia :
A Tapasztalt Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 60%-kal növeli.
Ismerete szükséges a Mester Halál Mágia elsajátításához.
Mester Démonológia :
A Mester Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 80%-kal növeli,
emellett ismerete szükséges a Nagymester Halál Mágia elsajátításához.
A Mester Démonológia és a Mester Természet Mágia megtanulásával a hős
megkapja a Méregivadék Idézés varázslatot.
Nagymester Démonológia :
A Nagymester Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 100%-kal
növeli, ismerete szükséges a Nagymester Halál Mágia elsajátításához. A
Nagymester Démonológia és a Nagymester Természet Mágia megtanulásával a hős megkapja az Ördögidézés varázslatot.
|
|
|
 |
NEKROMANCIA |
|
Alap Nekromancia :
Az Alap Nekromancia a legyőzött sereg 10%-át kitevő csontváz-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 40 plusz hős-szintenként
10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem
lehet feltámasztani.
Haladó Nekromancia :
A Haladó Nekromancia a legyőzött sereg 15%-át kitevő csontváz-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 80 plusz hős-szintenként
10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott,mechanikus és elementál lényeket nem
lehet feltámasztani.
Tapasztalt Nekromancia :
A Tapasztalt Nekromancia a legyőzött sereg 20%-át kitevő csontváz- vagy szellem-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 120
plusz hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.
Mester Nekromancia :
A Mester Nekromancia a legyőzött sereg 25%-át kitevő csontváz- vagy szellem-
csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 160 plusz
hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a
hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.
Nagymester Nekromancia :
A Nagymester Nekromancia a legyőzött sereg 30%-át kitevő csontváz-, szellem-
vagy vámpír-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 200 plusz hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott
ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.
|
|
|
 |
 |
 |
KÁOSZ MÁGIA |
|
Alap Káosz Mágia :
Az Alap Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Káosz Varázslatokat
használjon. ismerete lehetővé teszi az Alap Ördögűzés megtanulását és egyik feltétele a Haladó Boszorkányságnak.
Haladó Káosz Mágia : A Haladó Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Káosz Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Boszorkányság megtanulását.
Tapasztalt Káosz Mágia : A Tapasztalt Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Káosz
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Boszorkányság
megtanulását.
Mester Káosz Mágia : Mester Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Káosz
Varázslatokat használjon.
Nagymester Káosz Mágia : A Nagymester Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Káosz
Varázslatokat használjon.
|
|
|
 |
ÖRDÖGŰZÉS |
|
Alap Ördögűzés :
Az Alap Ördögűzés 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Káosz Mágiának.
Haladó Ördögűzés :
A Haladó Ördögűzés 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Káosz
Mágiának.
Tapasztalt Ördögűzés : A Tapasztalt Ördögűzés 30 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Káosz Mágiának.
Mester Ördögűzés :
A Mester Ördögűzés 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz
Mágiának.
Nagymester Ördögűzés : A Nagymester Ördögűzés 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz Mágiának.
|
|
|
 |
TŰZMÁGIA |
|
Alap Tűzmágia :
Az Alap Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Haladó Káosz Mágiának.
Haladó Tűzmágia :
A Haladó Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Mester Káosz Mágiának.
Tapasztalt Tűzmágia :
A Tapasztalt Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Mester Káosz Mágiának.
Mester Tűzmágia :
A Mester Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz Mágiának.
Nagymester Tűzmágia :
A Nagymester Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal
növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz Mágiának.
|
|
|
 |
BOSZORKÁNYSÁG |
|
Alap Boszorkányság :
Az Alap Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 20%-kal növeli.
Haladó Boszorkányság :
A Haladó Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 40%-kal növeli.
Tapasztalt Boszorkányság :
A Tapasztalt Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 60%-kal növeli.
Mester Boszorkányság :
A Mester Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 80%-kal növeli.
Nagymester Boszorkányság :
A Nagymester Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 100%-kal növeli.
|
|
|
 |
 |
 |
TERMÉSZET MÁGIA |
|
Alap Természet Mágia :
Az Alap Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Természet
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi az Alap Füvészet megtanulását
és egyik feltétele a Haladó Idézésnek.
Haladó Természet Mágia : A Haladó Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Természet
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Idézés megtanulását.
Tapasztalt Természet Mágia : A Tapasztalt Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Természet
Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Idézés megtanulását.
Mester Természet Mágia : A Mester Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Természet
Varázslatokat használjon.
Nagymester Természet Mágia : A Nagymester Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű
Természet Varázslatokat használjon.
|
|
|
 |
FÜVÉSZET |
|
Alap Füvészet :
Az Alap Füvészet 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétel a Haladó Természet
Mágiának.
Haladó Füvészet :
A Haladó Füvészet 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétel a Tapasztalt Természet
Mágiának.
Tapasztalt Füvészet :
A Tapasztalt Füvészet 30 VarázsPontot ad a hősnek, VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli és napi 1 VarázsPontot regenerál. Ismerete az egyik feltétel a Mester Természet Mágiának.
Mester Füvészet :
A Mester Füvészet 40 VarázsPontot ad a hősnek, VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli és napi 2 VarázsPontot regenerál. Ismerete az
egyik feltétel a Nagymester Természet Mágiának.
Nagymester Füvészet :
A Nagymester Füvészet 50 VarázsPontot ad a hősnek, VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli és napi 2 VarázsPontot regenerál. Ismerete az
egyik feltétel a Nagymester Természet Mágiának.
|
|
|
 |
MEDITÁCIÓ |
|
Alap Meditáció :
Az Alap Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Haladó Természet Mágiának.
Haladó Meditáció :
A Haladó Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Természet Mágiának.
Tapasztalt Meditáció :
A Tapasztalt Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal
növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Természet Mágiának.
Mester Meditáció :
A Mester Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli.
Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Természet Mágiának.
Nagymester Meditáció :
A NagyMester Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal
növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Természet Mágiának.
|
|
|
 |
IDÉZÉS |
|
Alap Idézés :
Az Alap Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer koboldokat, tündéreket vagy farkasokat idézzen meg maximum 10 tapasztalati pont
plusz a hős szintjének 10%-a értékben.
Haladó Idézés :
A Haladó Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer koboldokat, tündéreket vagy farkasokat idézzen meg maximum 20 tapasztalati pont
plusz a hős szintjének 10%-a értékben.
Tapasztalt Idézés :
A Tapasztalt Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer
tündéket, szatírokat vagy tigriseket idézzen meg maximum 30 tapasztalati pont
plusz a hős szintjének 10%-a értékben.
Mester Idézés :
A Mester Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer tündéket, szatírokat vagy tigriseket idézzen meg maximum 40 tapasztalati pont plusz
a hős szintjének 10%-a értékben.
Nagymester Idézés :
A Nagymester Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer
tündéket, szatírokat vagy tigriseket idézzen meg maximum 50 tapasztalati pont
plusz a hős szintjének 10%-a értékben.
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|