Démonlordok
Agrael (Kampányhős) |
||
Agrael a Démon szekta soraiból került a kultisták élére, majd vált a Démon Uralkodó megbízható jobbkezévé. Utálói vakmerőnek és túl-ságosan ambiciózusnak tartják, de a belőle áradó, megfelelően féken tartott agresszivitás rettegett és elismert hadvezérré tette. Mindig támad, ha megfelelő helyzet adódik, és nem fél kockázatot vállalni, ha a jutalom arányban áll a kockázattal. |
||
Specialitás |
Gyorsaság aurája A hős seregében minden lény kezdeményezése 1%-kal nő a hős minden szintjéért. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap
Támadás 5%-kal növeli a hős lényei által okozott közelharci sebzést. |
|
|
Harci őrjöngés A hős seregében minden lény minimális és maximális sebzése 1-gyel megnő. Különösen hatékony alacsony szintű lények esetében. |
Alastor |
||
Alastor már fiatalkorában meghökkentő képességeket mutatott az elme befolyásolása terén, de erről leginkább ellenségei tudnának mesélni, akik maguk sem értették, miért sétálnak bele a perzselő lávafolyamba a kisfiú tekintete hatására. A különleges tehetség híre az Uralkodó fülébe is eljutott, aki engedélyezte, hogy Alastor először Sheogh mestereinél, majd szerte Ashan világán tovább képezze magát. A rá támadó seregek nagy részét képes saját oldalára állítani és harcba küldeni korábbi társaik ellen. | ||
Specialitás |
Tudatrabló A Zavartság varázslat hatása mellett a célpont manája is lecsökken, a hős minden szintjéért 1 ponttal. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap Bűbájosság A hős gyorsabban varázsolhat a harcban. A két varázslat közti idő 10%-kal csökken. |
|
|
Manavisszanyerés Megduplázza a manavisszanyerést. |
Biara (Kampányhős) |
||
Biara, a legendás képességekkel bíró Succubus, a Démon Birodalom egyik legveszélyesebb fegyvere. Vele született tehetségét a csábítás, gyilkolás és beépülés terén kegyetlen ön-tréningezéssel mesteri szintre fejlesztette, senki nem mérhető hozzá Sheogh birodalmában. Ha a dolgok rosszra fordulnak, Kha-Beleth mindig Biarát hívja. | ||
Specialitás |
Kapuk őre A kapunyitással érkező lények száma 1%-kal nő a hős minden szintjéért. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap
kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap Szerencse 1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét. |
|
|
Mágiaellenállás A hős seregében minden lény mágiaellenállása 15%-kal megnő. A lények nagyobb eséllyel térnek ki az ellenséges mágia elől. |
Deleb |
||
Deleb egyike volt azoknak a tábornokoknak, akiket Kha-Beleth saját börtöne rendbehozatalával bízott meg, így a munka ideje alatt lehe-tősége volt kiismerni a legrafináltabb hadi gépezeteket. Az utálói által csak „Húsdaráló”-nak becézett hölgy kétségtelenül jobban bízik saját gépezeteiben, mint a kiszámíthatatlan démoni teremtmények hordáiban, akik hűségét csak folytonos terror alkalmazásával tudják a démonlordok biztosítani. | ||
Specialitás |
Vasszűz A hős parancsnoksága alá tartozó balliszták tűzlabda hatást kapnak. A tűzlabda manája +1-gyel nő a hős minden negyedik szintjével. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Haladó Harci szerkezetek A harci szerkezetek hatékonyabbá válnak. A balliszta támadása, védekezése és sebzése nő. A katapult 40% eséllyel talál, és sebzése megnő. A gyógyítósátor gyógyítóereje nagyobb lesz. A lőszerkocsi megnöveli a hős távolsági harcosainak támadását 2-vel. |
|
Megjegyzés |
||
Deleb Ballisztával és Lőszerkocsival kezdi a játékot. |
|
Gamor (Kampányhős) |
||
Specialitás |
Rohamozó A hős mozgáspontjai 5% + négy szintenként 1%-kal megnőnek. A teleportálás varázslat felével kevesebbe kerül. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap Logisztika 10%-kal növeli a hős mozgási sebességét szárazföldön. |
|
|
Nyomkeresés A nehéz terepen való áthaladás büntetése 50%-kal csökken. |
Grawl |
||
Bárhová megy Grawl, mindig kíséri egy csapat ugató és nyáladzó Pokolkutya vagy Cerberus. Ezek a teremtmények az egyetlenek, akik iránt Grawl bármiféle szimpátiát érez és úgy védelmezi őket, mintha a családtagjai lennének. Néhányan nevetnek is rajta, hogy esetleg tényleg igazi rokonság van köztük, de aki ki meri gúnyolni emiatt Grawlt, könnyen a borotvaéles állkapcsok közt találhatja magát. | ||
Specialitás |
Kutyakiképző Minden pokolkutya és cerberus a hős seregében +1 bónuszt kap támadásra és védekezése, a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Haladó Pusztító mágia Lehetővé teszi negyedik körös pusztító mágia varázslatok tanulását, és a pusztító mágia még erősebb lesz. |
Grok |
||
Grok kinevezését a Birodalom „kifutófiújává” két dolog indokolta: vele született szívóssága és a Birodalom kedvelt szórakozása, a mészárlás. Ő szervezi az összes véres szórakoztatást mestere mulatságára, vezeti a játékokat, amíg Kha-Beleth meg nem öli a kiszemelt áldozatot. A Birodalom tudja, hogy ha gyorsan és hatékonyan kell elintézni egy problémát, a rabszolgaként engedelmeskedő és agyatlanul brutális Grok a megoldás. | ||
Specialitás |
Rohamozó A hős mozgáspontjai 5% + négy szintenként 1%-kal megnőnek. A teleportálás varázslat felével kevesebbe kerül. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap Logisztika 10%-kal növeli a hős mozgási sebességét szárazföldön. |
|
|
Nyomkeresés A nehéz terepen való áthaladás büntetése 50%-kal csökken. |
Guarg (Kampányhős) |
||
Néhány – azóta már halott – harcos azt mondta Guargról, hogy „nem teljesen démon”. Ha valaki belenéz függőleges pupillájú égő szemei-be, maga is eldöntheti, hogy az állítás igaz-e, de hangosan kimondani a véleményt nem tanácsos, mert Guarg kegyetlenül bosszút áll érte mágikus ereje segítségével. | ||
Specialitás |
Tudatrabló A Zavartság varázslat hatása mellett a célpont manája is lecsökken, a hős minden szintjéért 1 ponttal. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap Sötét mágia Lehetővé teszi harmadik körös sötét mágia varázslatok tanulását, és minden sötét mágiát erősebbé tesz. |
|
|
Elme Mestere A Lassítás és a Zavartság varázslat tömeges hatású lesz, de varázslási költségük megduplázódik. A hős csak feleannyi kezdeményezést veszít a varázslásukkal. |
Jezebeth |
||
Jezebeth jogosan büszke rá, hogy a Démon társadalomban elfoglalt magas helyét kivételes csábítási tehetségének köszönhetően érte el. Succubus alattvalói imádják és követendő példának tekintik őt, alig várva a lehetőséget, hogy megronthassanak és megölhessenek valakit a Birodalom dicsősége érdekében. |
||
Specialitás |
Csábító Minden succubus és succubus úrnő a hős seregében +1 bónuszt kap támadásra és védekezése, a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap
Bűbájosság Felgyorsítja a varázslást harc közben. 10%-kal csökkenti a hős által használt varázslatok között eltelt időt. |
|
|
Mágikus ösztön Lehetővé teszi harmadik körös varázslatok tanulását attól függetlenül, hogy járatos-e a hős az adott iskolában. |
|
Megjegyzés |
||
Jezebeth Gyógyítósátorral kezdi a játékot. |
|
Marbas |
||
Marbas évekig az Ezüst Városok démon kultuszának vasöklű vezetője volt. Alattvalói, a renegát mágusok gyűlöletétől övezve kitanulta azok mágia művészetét – részben kíváncsiságból, részben önvédelem-ként, hogy meg tudja védeni magát egy lázadás esetén is. Mágikus ellenállása egyedülálló a Démon Birodalom lordjai közt. | ||
Specialitás |
Mágiatörő A hős seregében minden lény mágiaellenállása 5% + hős szintenként 1%-kal megnő. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap Logisztika 10%-kal növeli a hős mozgási sebességét szárazföldön. |
|
|
Nyomkeresés A nehéz terepen való áthaladás büntetése 50%-kal csökken. |
Nebiros |
||
Bár Nebiros minden más Sheogh mélységeiből jött teremtménynél több időt töltött a csatában, sikereit inkább saját szerencséjének és kiszámíthatatlanságának köszönheti. Legyőzött ellenfelei azt mondják, hogy a Káosz erői vannak vele, akik úgy fordítják a szerencse kerekét, ahogy Nebiros épp szükségét látja. Rabszolga volt, Sheogh egyik leg-erősebb démonlordja lett – bizonyos, hogy Urgash átkos ereje támo-gatta (és támogatja most is) felfelé vezető útja során. | ||
Specialitás |
Káosz kiválasztottja A hős serege minden tagjának 1-gyel nő a szerencséje. Az ellenséges hős nem használhat taktikai képességeket a csatában. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap
Támadás 5%-kal növeli a hős lényei által okozott közelharci sebzést. |
|
|
Taktika Lehetővé teszi, hogy nagyobb területen rendezd újra a lényeidet a harc előtt. |
Nymus |
||
Miután személyesen tanúja volt az Alexei király és lovagjai által a Napfogyatkozás Háborújában véghezvitt mészárlásnak, Nymus eldöntötte, hogy a továbbiakban az óriási túlerő taktikáját jöveti. Éveken keresztül kutatta a Pokol kapuinak titkát és lelőhelyét, így gyorsabban és több teremtményt tud megidézni, mint a többi Démonlord. | ||
Specialitás |
Kapuk őre A kapunyitással érkező lények száma 1%-kal nő a hős minden szintjéért. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap Szerencse 1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét. |
|
|
Mágiaellenállás A hős seregében minden lény mágiaellenállása 15%-kal megnő. A lények nagyobb eséllyel térnek ki az ellenséges mágia elől. |
Sovereign (Kampányhős) |
||
Specialitás |
Gyorsaság Aurája A hős seregében minden lény kezdeményezése 1%-kal nő a hős minden szintjéért. |
Tulajdonságok |
|
|
|
Képességek |
||
|
Alap kapunyitás Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek. |
|
|
Alap
Támadás 5%-kal növeli a hős lényei által okozott közelharci sebzést. |
|
|
Harci őrjöngés A hős seregében minden lény minimális és maximális sebzése 1-gyel megnő. Különösen hatékony alacsony szintű lények esetében. |
A leírást fordította: Fiona
Összeállította: Zolirobi