![]() |
Vértombolás |
![]() |
Az orkok a démonvérrel történt kísérletek alkalmával lettek létrehozva, azon célból, hogy még vadabb és erősebb lényeket teremtsenek a meglévőknél. Ez a démoni örökség még mindig megvan az Orkokban, ami leginkább a csata során őket elöntő őrjöngés, és ebből a őrjöngésből adódó további bónuszok bizonyítanak a leginkább.
Az orkok (kivéve a Sárkánygyíkokat, Mérgező sárkánygyíkokat és Paokaikat) egy őrjöngés fokozottal rendelkeznek a csaták folyamán, ami általában 0-ról indul, és a csata ideje alatti tevékenységeknek megfelelően változik. A őrjöngéspontok nem csak növekedhetnek, de le is csökkenhetnek olyan események hatására, mint a várakozás és védekezés, stb.
A csata során gyűjtött őrjöngéspontok alapján a lények maximum 3 őrjöngési szintet érhetnek el.
Őrjöngési szintek:
1. Őrjöngési szint:
200 őrjöngésponttól
2. Őrjöngési szint:
500 őrjöngésponttól
3. Őrjöngési szint:
1000 őrjöngésponttól
Egyetemes tevékenységek |
|
|
|
Ellenséges egység halála | ![]() |
Baráti egység halála | ![]() |
Olyan barátsági egység halála, amelyik rendelkezik a Felbőszülés képességével | ![]() |
Barbár hős csatakiáltása | ![]() |
Egyénileg végrehajtott tevékenységek |
|
Közelharci támadás | ![]() |
Távolsági támadás | ![]() |
Ellenséges egységen alkalmazott varázslat | ![]() |
Goblinok feláldozása/megevése | ![]() |
Védekezés | ![]() |
Várakozás | ![]() |
Rossz morál miatti forduló kihagyása | ![]() |
Gyávaság miatti elmenekülés | ![]() |
Egyénileg elszenvedett tevékenységek |
|
Átok típusú varázslatok esetén | ![]() |
Vakság varázslat esetén | ![]() |
Őrjöngés varázslat esetén | ![]() |
Bábjátékos varázslat esetén | ![]() |
Zavartság varázslat esetén | ![]() |
Pajzzsal ütés,Védő nyilak képességek esetén | ![]() |
Félelem támadás képesség esetén | ![]() |
Életerő szívás, Gyengítő támadás képességek esetén | ![]() |
Az egyes őrjöngési szintek hatására a lények további bónuszokra tesznek szert.
1. Őrjöngési szint | 2. Őrjöngési szint | 3. Őrjöngési szint | |
Goblin | +1 Életerő |
+3 Védekezés, Nincs árulás |
Nincs visszatámadás |
Goblin Vadász | +2 Életerő |
+3 Támadás, Bénító sebzés |
Nincs visszatámadás |
Goblin Ördögűző | +2 Életerő |
Átok támadás, Purgálás |
Nincs visszatámadás, Átkozó támadás |
Kentaur | +6 Támadás | +2 Kezdeményezés | Maximális sebzés |
Kentaur Nomád | |||
Kentaur Martalóc | |||
Harcos (alap) |
+1 Sebesség, +5 Életerő |
+3 Sebzés | Pajzzsal ütés |
Taglózó |
+2 Sebesség, +5 Életerő |
+3 Sebzés | Pajzzsal ütés |
Harcos | +8 Életerő | Korlátlan visszatámadás | +12 Védekezés |
Sámán | +2 Kezdeményezés | +7 Életerő | +15 Védekezés |
Ég Leánya | +2 Kezdeményezés |
+8 Életerő, Varázspontok x2 |
Varázspontok x4 |
Földnővér | +3 Kezdeményezés | +8 Életerő | +15 Védekezés |
Gyilkos |
+1 Sebesség, +2 Támadás |
+10 Életerő | Dupla Támadás |
Hóhér |
+1 Sebesség, +3 Támadás |
+10 Életerő | |
Törzsfőnök |
+1 Sebesség, +2 Kezdeményezés |
+12 Életerő | |
Sárkánygyík | - | - | - |
Mérgező Sárkánygyík | |||
Paokai | |||
Küklopsz | +5 Sebzés | Félelem Aura | Félelem támadás |
Vad Küklopsz | |||
Véreres szemű Küklopsz |
Természetesen, csak a Barbár hősök tudják irányítani a
csapataik őrjöngését, de ők is csak akkor, ha a eléggé elsajátították a
fajtájukra jellemző Vértombolás képességet. A Barbár hősök csatakiáltással
képesek tovább növelni a csapataik őrjöngését.
A őrjöngés pontok egy további képessége, hogy képesek
lecsökkenteni az ellenséges lények támadásainak sebzését azáltal, hogy a támadás
alkalmával a lény nem az életpontjaiból, hanem a őrjöngés pontjaiból veszít. A
sebzés kivédésének a nagyságát befolyásolja a hős vértombolás képessége is (a
bevitt sebzés a képesség egyes szintje esetén adott százalékkal csökken -
50%-80%)
elvesztett_őrjöngés_pontok_száma = 1100 * bevitt_sebzés / a_megtámadott_egység_max_életereje
Vértombolás szintek |
![]() |
Alap vértombolás |
Különleges barbárképzettség. Lehetővé teszi a hős seregében szolgáló erőd-teremtmények számára, hogy első szintű őrjöngésbe lovalhassák magukat a harc idejére. Az őrjöngéspontok a sebzés 50%-ás elnyelik. |
|
![]() |
Fejlett vértombolás |
Különleges barbárképzettség. Lehetővé teszi a hős seregében szolgáló erőd-teremtmények számára, hogy második szintű őrjöngésbe lovalhassák magukat a harc idejére. Az őrjöngéspontok a sebzés 60%-ás elnyelik. |
|
![]() |
Gyakorlot vértombolás |
Különleges barbárképzettség. Lehetővé teszi a hős seregében szolgáló erőd-teremtmények számára, hogy harmadik szintű őrjöngésbe lovalhassák magukat a harc idejére. Az őrjöngéspontok a sebzés 70%-ás elnyelik. |
|
![]() |
Végső vértombolás |
Különleges barbárképzettség. 25%-kal csökkenti az erőd lény következő tombolási szintjéhez szükséges pontok mennyiségét (125, 375, 500). Az őrjöngéspontok a sebzés 80%-ás elnyelik. |
Vértombolást befolyásoló képességek |
![]() |
Abszolút őrjöngés |
A csata kezdetén a hős seregében
szolgáló összes erőd-teremtmény 500 pontnyi őrjöngéshez
jut. |
|
![]() |
Vérünk emléke |
A csata kezdetén a hős seregében szolgáló összes erőd-teremtmény 50 és 100 pont közötti mértékű őrjöngéshez jut. |
|
![]() |
Vérlángolás (Megvilágosodás) |
A hős seregében szolgáló lény őrjöngése során másfélszeresét kapja/veszíti el az őrjöngéspontoknak. |
|
![]() |
Harci kedv |
Minden alkalommal, amikor a morált egy teremtmény
megnöveli a hős seregében, 50 őrjöngési pontot kap. |
|
![]() |
Őrjöngés kiáltása |
A hős által használt csatakiáltások kétszer annyi őrjöngési pontot adnak a csapatoknak (de a vérhívás csatakiáltásnál csak másfélszer annyit). |