Vértombolás 

Az orkok a démonvérrel történt kísérletek alkalmával lettek létrehozva, azon célból, hogy még vadabb és erősebb lényeket teremtsenek a meglévőknél. Ez a démoni örökség még mindig megvan az Orkokban, ami leginkább a csata során őket elöntő őrjöngés, és ebből a őrjöngésből adódó további bónuszok bizonyítanak a leginkább.

Az orkok (kivéve a Sárkánygyíkokat, Mérgező sárkánygyíkokat és Paokaikat) egy őrjöngés fokozottal rendelkeznek a csaták folyamán, ami általában 0-ról indul, és a csata ideje alatti tevékenységeknek megfelelően változik. A őrjöngéspontok nem csak növekedhetnek, de le is csökkenhetnek olyan események hatására, mint a várakozás és védekezés, stb.

A csata során gyűjtött őrjöngéspontok alapján a lények maximum 3 őrjöngési szintet érhetnek el.

Őrjöngési szintek:

Egyetemes tevékenységek

 

Ellenséges egység halála +20 őrjöngéspont
Baráti egység halála +30 őrjöngéspont
Olyan barátsági egység halála, amelyik rendelkezik a Felbőszülés képességével +60 őrjöngéspont
Barbár hős csatakiáltása +20/30/40 őrjöngéspont
 

Egyénileg végrehajtott tevékenységek

 
Közelharci támadás +100 őrjöngéspont
Távolsági támadás +50 őrjöngéspont
Ellenséges egységen alkalmazott varázslat +40 őrjöngéspont
Goblinok feláldozása/megevése +60 őrjöngéspont
Védekezés -30 őrjöngéspont
Várakozás -100 őrjöngéspont
Rossz morál miatti forduló kihagyása -80 őrjöngéspont
Gyávaság miatti elmenekülés -100 őrjöngéspont
 

Egyénileg elszenvedett tevékenységek

 
Átok típusú varázslatok esetén +10 őrjöngéspont
Vakság varázslat esetén -100 őrjöngéspont minden kihagyott körért
Őrjöngés varázslat esetén Őrjöngéspontok duplázása, amíg tart a varázslat
Bábjátékos varázslat esetén -50 őrjöngéspont irányított akciónként
Zavartság varázslat esetén -5/10/15/20 őrjöngéspont a varázslat szintjétől függően
Pajzzsal ütés,Védő nyilak képességek esetén -20 őrjöngéspont
Félelem támadás képesség esetén -100 őrjöngéspont
Életerő szívás, Gyengítő támadás képességek esetén -90 őrjöngéspont

Az egyes őrjöngési szintek hatására a lények további bónuszokra tesznek szert.

  1. Őrjöngési szint 2. Őrjöngési szint 3. Őrjöngési szint
Goblin +1 Életerő +3 Védekezés,
Nincs árulás
Nincs visszatámadás
Goblin Vadász +2 Életerő +3 Támadás,
Bénító sebzés
Nincs visszatámadás
Goblin Ördögűző +2 Életerő Átok támadás,
Purgálás
Nincs visszatámadás,
 Átkozó támadás
Kentaur +6 Támadás +2 Kezdeményezés Maximális sebzés
Kentaur Nomád
Kentaur Martalóc
Harcos (alap) +1 Sebesség,
+5 Életerő
+3 Sebzés Pajzzsal ütés
Taglózó +2 Sebesség,
+5 Életerő
+3 Sebzés Pajzzsal ütés
Harcos +8 Életerő Korlátlan visszatámadás +12 Védekezés
Sámán +2 Kezdeményezés +7 Életerő +15 Védekezés
Ég Leánya +2 Kezdeményezés +8 Életerő,
Varázspontok x2
Varázspontok x4
Földnővér +3 Kezdeményezés +8 Életerő +15 Védekezés
Gyilkos +1 Sebesség,
+2 Támadás
+10 Életerő Dupla Támadás
Hóhér +1 Sebesség,
+3 Támadás
+10 Életerő
Törzsfőnök +1 Sebesség,
+2 Kezdeményezés
+12 Életerő
Sárkánygyík - - -
Mérgező Sárkánygyík
Paokai
Küklopsz +5 Sebzés Félelem Aura Félelem támadás
Vad Küklopsz
Véreres szemű Küklopsz

 

Természetesen, csak a Barbár hősök tudják irányítani a csapataik őrjöngését, de ők is csak akkor, ha a eléggé elsajátították a fajtájukra jellemző Vértombolás képességet. A Barbár hősök csatakiáltással képesek tovább növelni a csapataik őrjöngését.

A őrjöngés pontok egy további képessége, hogy képesek lecsökkenteni az ellenséges lények támadásainak sebzését azáltal, hogy a támadás alkalmával a lény nem az életpontjaiból, hanem a őrjöngés pontjaiból veszít. A sebzés kivédésének a nagyságát befolyásolja a hős vértombolás képessége is (a bevitt sebzés a képesség egyes szintje esetén adott százalékkal csökken - 50%-80%)

elvesztett_őrjöngés_pontok_száma = 1100 * bevitt_sebzés / a_megtámadott_egység_max_életereje

Vértombolás szintek

 

Alap vértombolás

Különleges barbárképzettség. Lehetővé teszi a hős seregében szolgáló erőd-teremtmények számára, hogy első szintű őrjöngésbe lovalhassák magukat a harc idejére. Az őrjöngéspontok a sebzés 50%-ás elnyelik.

Fejlett vértombolás

Különleges barbárképzettség. Lehetővé teszi a hős seregében szolgáló erőd-teremtmények számára, hogy második szintű őrjöngésbe lovalhassák magukat a harc idejére. Az őrjöngéspontok a sebzés 60%-ás elnyelik.

Gyakorlot vértombolás

Különleges barbárképzettség. Lehetővé teszi a hős seregében szolgáló erőd-teremtmények számára, hogy harmadik szintű őrjöngésbe lovalhassák magukat a harc idejére. Az őrjöngéspontok a sebzés 70%-ás elnyelik.

Végső vértombolás

Különleges barbárképzettség. 25%-kal csökkenti az erőd lény következő tombolási szintjéhez szükséges pontok mennyiségét (125, 375, 500). Az őrjöngéspontok a sebzés 80%-ás elnyelik.


Vértombolást befolyásoló képességek

 
Abszolút őrjöngés

A csata kezdetén a hős seregében szolgáló összes erőd-teremtmény 500 pontnyi őrjöngéshez jut.
Szükséges képességek: Égi útmutatás (Hadvezetés), Kínzó csapás (Támadás), Kénköves eső (Harci szerkezetek)

Vérünk emléke

A csata kezdetén a hős seregében szolgáló összes erőd-teremtmény 50 és 100 pont közötti mértékű őrjöngéshez jut.

Vérlángolás (Megvilágosodás)

A hős seregében szolgáló lény őrjöngése során másfélszeresét kapja/veszíti el az őrjöngéspontoknak.

Harci kedv

Minden alkalommal, amikor a morált egy teremtmény megnöveli a hős seregében, 50 őrjöngési pontot kap.
Szükséges képességek: Toborzás (Hadvezetés), Vérünk emléke (Vértombolás)

Őrjöngés kiáltása

A hős által használt csatakiáltások kétszer annyi őrjöngési pontot adnak a csapatoknak (de a vérhívás csatakiáltásnál csak másfélszer annyit).