| Heroes 4 - Hõsök | 
1. Alap Hõs Osztályok :
Knight 
  (Life, Might Hõs)  Basic Tactics; Basic Defense 
  Priest (Life, Magic Hõs)  Basic Life; Basic Healing
  Archer (Nature, Might Hõs)  Basic Combat; Basic Archery 
  Druid (Nature, Magic Hõs)  Basic Nature; Basic Herbalism 
  Thief (Chaos, Might Hõs)  Basic Scouting; Basic Stealth
  Sorceror (Chaos, Magic Hõs)  Basic Chaos; Basic Conjuration
  Death Knight (Death, Might Hõs)  Basic Tactics; Basic Offense
  Necromancer (Death, Magic Hõs)  Basic Death; Basic Occultism
  Lord (Order, Might Hõs)  Basic Nobility; Basic Estates
  Mage (Order, Magic Hõs)  Basic Order; Basic Enchantment 
  Barbarian (Might, Might Hõs)  Basic Combat; Basic Melee; Basic 
  Resistance 
  
  2. Advanced hõs osztályok :
  
|  
       Grand Skill  
     | 
     
       Adv. Class neve 
     | 
     
       Leírás 
     | 
  
|  
       Scouting/Combat 
     | 
     
        
        Ranger 
     | 
    Hõsünk "megtanul" lõni és kap +5 Ranged Attack-ot | 
|  
        
        /Tactics 
     | 
     
       Field 
        Marshal 
     | 
    +10% Melee & Ranged Attack minden egységnek | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Guildmaster 
     | 
    Hõsünk Stunning Képességet kap ( A megütött ellenfél kimarad a körben ) | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Seer 
     | 
    +2 Scouting Radius a hõsnek | 
|  
       /Life 
     | 
     
        
        Prophet 
     | 
    +25% Melee & Ranged Defense a hõsnek | 
|  
       /Nature 
     | 
     
        
        Bard 
     | 
    Hõsünknek mindig maximumon van a Luck | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Fire 
        Diviner 
     | 
    +20% minden tûzalapú varázslatra | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Ninja 
         
     | 
    Hõsünk fegyvere mérgezõdik . ( Poison spell ) | 
|  
       Combat/Scouting 
     | 
     
        
        Ranger 
     | 
    Hõsünk "megtanul" lõni és kap +5 Ranged Attack-ot | 
|  
       /Tactics 
     | 
     
       General 
     | 
    Minden egységnek +1 Morál | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Warlord 
         
     | 
    Hõsünk kap +5 Melee Attack-ot | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Battle 
        Mage 
     | 
    Magic Fist és Ice Bolt sebzésére +20%. Megkapja a hõs a Mgic Fistet ( ha nem tudná ) | 
|  
       /Life 
     | 
     
       Paladin 
     | 
    Hõsünk Death Ward-ot kap . | 
|  
       /Nature 
     | 
     
       Beastmaster 
     | 
    Summon Wolf varázslat +20%-al erõsödik | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Fireguard 
     | 
    A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások felezve sebzik. | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Assassin 
         
     | 
    A hõs Speedje és Movement-je növekszik +3-al | 
|  
       Tactics/Scouting 
     | 
     
       Field 
        Marshal 
     | 
    +10% Melee & Ranged Attack minden egységnek | 
|  
       /Combat 
         
     | 
     
       General 
     | 
    Minden egységnek +1 Morál | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Lord 
        Commander 
     | 
    Minden egységnek +2 Morál | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Illusionist 
     | 
    +20% az Illusion varázslatokra | 
|  
       /Life 
     | 
     
       Crusader 
     | 
    A hõsnek mindig Maximumon van a Morálja. | 
|  
       /Nature 
     | 
     
       Warden 
     | 
    +10% Melee & Ranged Defense minden egységnek. | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Pyromancer 
     | 
    Melee támadáskor Fire Shield képességet kap a hõsünk. | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Reaver 
     | 
    Bloodlust. +25% sebzés a hõsnek. | 
|  
       Nobility/Scouting 
     | 
     
       Guildmaster 
     | 
    Hõsünk Stunning Képességet kap ( A megütött ellenfél kimarad a körben ) | 
|  
       /Combat 
     | 
     
       Warlord 
         
     | 
    Hõsünk kap +5 Melee Attack-ot | 
|  
       /Tactics 
     | 
     
       Lord 
        Commander 
     | 
    Minden egységnek +2 Morál | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Wizard King 
     | 
    Közelharcban az ellenfél szerncséje minimumra csökken !? | 
|  
       /Life 
     | 
     
       Cardinal 
     | 
    +5% Resurrection Skill | 
|  
       /Nature 
     | 
     
       Beast Lord 
     | 
    Summon Wolf és Summon White Tiger varázslatok +20%-al erõsödnek | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Witch King 
     | 
    Melee Attack estén Fear képességet kap a hõs. | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Dark Lord 
     | 
    Közelharcban az ellenfél Morálja minimumra csökken. | 
|  
       Order/Scouting 
     | 
     
       Seer 
     | 
    +2 Scouting Radius a hõsnek | 
|  
       /Combat 
     | 
     
       Battle 
        Mage 
     | 
    Magic Fist és Ice Bolt sebzésére +20%. Megkapja a hõs a Mgic Fistet ( ha nem tudná ) | 
|  
       /Tactics 
     | 
     
       Illusionist 
     | 
    +20% az Illusion varázslatokra | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Wizard King 
     | 
    Közelharcban az ellenfél szerncséje minimumra csökken !? | 
|  
       /Life 
     | 
     
       Monk 
     | 
    Hõsünk Chaos Wardot kap . | 
|  
       /Nature 
     | 
     
       Enchanter  
     | 
    Illusion és a Summoning varázslatok +20 % erõsebbek. | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Wizard 
     | 
    Minden varázslat költsége 2-vel csökken. | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Shadow Mage 
     | 
    Hõsünk "árnyékba" vonul +50% Melee Defense ! | 
|  
       Life/Scouting 
     | 
     
        
        Prophet 
     | 
    +25% Melee & Ranged Defense a hõsnek | 
|  
       /Combat 
     | 
     
       Paladin 
     | 
    Hõsünk Death Ward-ot kap . | 
|  
       /Tactics 
     | 
     
       Crusader 
     | 
    A hõsnek mindig Maximumon van a Morálja. | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Cardinal 
     | 
    +5% Resurrection Skill | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Monk 
     | 
    Hõsünk Chaos Wardot kap . | 
|  
       /Nature 
     | 
     
       Summoner 
     | 
    Summoning skill növekszik. +20 xp vel többet idéz! | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Heretic 
     | 
    Összes Ward effect nem müködik ellene !! | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Dark Priest 
     | 
    Minden 2 pontnyi sebzésbõl 1 életpontot visszagyógyul a hõsünk !!! | 
|  
       Nature/Scouting/ 
     | 
     
        
        Bard 
     | 
    Hõsünknek mindig maximumon van a Luck | 
|  
       /Combat 
     | 
     
       Beastmaster 
     | 
    Summon Wolf varázslat +20%-al erõsödik | 
|  
        
        /Tactics 
     | 
     
       Warden 
     | 
    +10% Melee & Ranged Defense minden egységnek. | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Beast Lord 
     | 
    Summon Wolf és Summon White Tiger varázslatok +20%-al erõsödnek | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Enchanter  
     | 
    Illusion és a Summoning varázslatok +20 % erõsebbek. | 
|  
       /Life 
     | 
     
       Summoner 
     | 
    Summoning skill növekszik. +20 xp vel többet idéz! | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Warlock 
     | 
    +10 Max Spell pont +1 spell pont regeneráció / nap | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Demonologist 
     | 
    Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik | 
|  
       Chaos/Scouting 
     | 
     
       Fire 
        Diviner 
     | 
    +20% minden tûzalapú varázslatra | 
|  
       /Combat 
     | 
     
       Fireguard 
     | 
    A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások felezve sebzik. | 
|  
       /Tactics 
     | 
     
       Pyromancer 
     | 
    Melee támadáskor Fire Shield képességet kap a hõsünk. | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Witch King 
     | 
    Melee Attack estén Fear képességet kap a hõs. | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Wizard 
     | 
    Minden varázslat költsége 2-vel csökken. | 
|  
       /Life 
     | 
     
       Heretic 
     | 
    Összes Ward effect nem müködik ellene !! | 
|  
       /Nature 
     | 
     
       Warlock 
     | 
    +10 Max Spell pont +1 spell pont regeneráció / nap | 
|  
       /Death 
     | 
     
       Lich 
     | 
    Hõsün megkapja az öregítés képességet.( lsd: Ghost ) | 
|  
       Death/Scouting 
     | 
     
       Ninja 
         
     | 
    Hõsünk fegyvere mérgezõdik . ( Poison spell ) | 
|  
       /Combat 
     | 
     
       Assassin 
         
     | 
    A hõs Speedje és Movement-je növekszik +3-al | 
|  
        
        /Tactics 
     | 
     
       Reaver 
     | 
    Bloodlust. +25% sebzés a hõsnek. | 
|  
       /Nobility 
     | 
     
       Dark Lord 
     | 
    Közelharcban az ellenfél Morálja minimumra csökken. | 
|  
       /Order 
     | 
     
       Shadow Mage 
     | 
    Hõsünk "árnyékba" vonul +50% Melee Defense ! | 
|  
       /Life 
     | 
     
       Dark Priest 
     | 
    Minden 2 pontnyi sebzésbõl 1 életpontot visszagyógyul a hõsünk !!! | 
|  
       /Nature 
     | 
     
       Demonologist 
     | 
    Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik | 
|  
       /Chaos 
     | 
     
       Lich 
     | 
    Hõsün megkapja az öregítés képességet.( lsd: Ghost ) | 
|  
      
       3 Magic Skill 
     | 
     
       Archmage 
     | 
    Minden varázslat +20% erõsséggel jön létre | 
   
| Powered by Heroes Team |