Jelige:
" Idővel minden titok megérthető és megtanulható"
Tények és jellegzetességek:
Más néven: A varázslók, a mágusok
Színei: narancssárga, arany
Istenük: A varázslók nem istenként tekintenek a sárkányokra, hanem úgy
nézik őket mint hatalmas, erős lények. Elég tanulással és kísérletezéssel, ők is
elérik a sárkányok erejét.
Alap filozófiájuk: „Nincs Isten, nincsenek Mesterek. A Tudás hatalom, a
Hatalom Szabadság.” Az univerzum egy kirakós játék, és a játék szélei igazolják
a jelentőségét.
Ország/birodalom: Az Ezüst Városok
Főváros: Al- Safir, az égi templom
Kulcsszimbólumok: az Ezüst Csillag, a Bölcsesség Keresztje
Leírás (a hivatalos oldalról átvéve)
:
Az Academy vár mágusai büszkén kutatják a tudást és a természet rendjét
nem tartják be a tudás megszerzése érdekében. Az Academy társadalmat a
bölcsesség és a tudás határozza meg. A varázslók az életüket okkult kutatások
leírásával töltik. Egy varázsló szenátus, amit a Kilencek Körének neveznek,
uralja az Ezüst Városokat, a városok közül némelyik több, mások kevesebb
függetlenséggel rendelkeznek. A varázsképtelen lakosokat másodrangúként kezelik,
A mágiát nagyobb városokban oktatják, a mágusok nevelése már egész fiatal korban
elkezdődik.
Az akadémiák normális egyetemeknek felelnek meg, ám nagyban meghatározzák a
tanulók jövőbeli életét; a mágia iskolája, a tanult nézetek jelentősen
befolyásolják a tanulókat. A varázslók gyakran alapítnak saját iskolákat, egyéni
vagy öröklött mágiát oktatva ott; az iskolák közötti rivalizálás elég gyakori.
A mágusok rengeteg szolgát irányítanak, ezek általában idézett vagy
mesterségesen animált lények. (gólemek, szobrok)
Összegzés:
Az Academy vár a Heroes II Wizard fajára épít, próbálja a hagyományokat követni
ezzel; a vár továbbra is erősen mágia orientált maradt. A Heroes V-ben az
Academy vár egy jelentős változáson ment keresztül, az eddigi részekben hó és
jég jellemezte a várat, most azonban homok, sivatag jellemző rá; a vár erősen
„Arábia” hangulattal rendelkezik.
A Wizard fajt mindig azért hibáztatják hogy túlságosan mágia központú, ennek
ellenére a lények között található 2 varázshasználó, 2 távolsági és egy repülő
egység. A hősei a mágiára koncentrálnak a fejlődéskor, így aztán a harci
képességük jelentéktelen. A vár nagyon drága és nyersanyag igényes, ezért inkább
a tapasztaltabb játékosok szeretik, akik jobban kedvelik a varázslatokat.
A Wizard és Nekromanta faj között párhuzam húzódik. Mindkét faj a mágiát
használja csak más módszereket alkalmaznak. Az Academy az egyetlen vár, amelynek
lakosai nem hisznek egyetlen sárkányban sem, inkább saját tudományukat,
technológiájukat használják, hogy hasonlóan erős lényeket csináljanak (Titán),
illetve képesek varázstárgyakat készíteni a lényeik számára, melytől erősebbek
lesznek és könnyen felveszik a versenyt más várak lényeivel.
Bevezető | Története | Általános építmények | Lénytermelő építmények | Mágikus építmények