Mágikus építmények

 

Máguscéh, 1. szint

Költség

Előfeltétel

2000          5            5

 

Leírás

A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 3 varázslatot tartalmaz az első körből.

 

Máguscéh, 2. szint

Költség

Előfeltétel

1000          5            5
  1      1      1      1

Máguscéh, 1. szint

Leírás

Máguscéh 1. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 3 varázslatot tartalmaz a második körből.

 

Máguscéh, 3. szint

Költség

Előfeltétel

1000          5            5
  2      2      2      2

Máguscéh, 2. szint

Leírás

Máguscéh 2. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 3 varázslatot tartalmaz a harmadik körből.

 

Máguscéh, 4. szint

Költség

Előfeltétel

1000          5            5
  3      3      3     
3

Máguscéh, 3. szint

Leírás

Máguscéh 3. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 2 varázslatot tartalmaz a negyedik körből.

 

Máguscéh, 5. szint

Költség

Előfeltétel

1000          5            5
  4      4      4     
4

Máguscéh, 4. szint

Leírás

Máguscéh 4. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 2 varázslatot tartalmaz az ötödik körből.

 

Elemek oltára

Költség

Előfeltétel

2000
  3      3      3     
3

3. szintű város, Máguscéh, 1. szint

Leírás

Erősíti az Elemi lánc faji képességet. Megjeleníti az elemeket a saját lényeken, ami lehetővé teszi nagyobb sebzésű támadások tervezését. Az ellentétes elemekkel rendelkező lények nagyobb sebzést okoznak az ellenségnek.

 

Elsődleges elemek oltára

Költség

Előfeltétel

3000         5

3. szintű város, Elemek oltára

Leírás

Elemi oltár fejlesztés. Erősíti az Elemi lánc faji képességet. 10%-kal növeli az elemi láncok sebzését. Minél több oltárod van, annál nagyobb lesz a bónusz.

 

Rituáléverem

Költség

Előfeltétel

1000           5

6. szintű város, Véraréna

Leírás

Megnöveli a vérleányok, vérfúriák, valamint a minotauruszok és minotaurusz gárdisták nevelésének ütemét. A lények feláldozásával további, véletlenszerűnek tűnő növekedés idézhető elő.

 

Kereskedőcéh

Költség

Előfeltétel

1000          5            5

6. szintű város, Piactér

Leírás

Varázstárgyakat árul. Minden hét elején véletlenszerűen nyersanyagokat ad.

 

Intrikák terme

Költség

Előfeltétel

1500

9. szintű város

Leírás

Minden boszorkánymester tudása 1-gyel megnő (összeadódik a többi kastély hatásával).

 

Sötétség anyja

Költség

Előfeltétel

   

Leírás

A Sötétség anyja növeli a heti lénynevelést, minden nap ad +1 aranyat a birodalomnak, és megnöveli a védekező hősök varázserejét.
Építéséhez Asha Könnyére van szükség.

 

Bevezető  Története  Általános építmények  |  Lénytermelő építmények  |  Mágikus építmények