forum top

× Versenyek

emo Online Bajnokság 2015

Több
2016 febr. 28 07:59 #854

Bocsi fiúk. Teljesen jól működik nálam is Quick combat csak a módjára most jöttem rá. :(

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 28 17:53 #859

Dave esetleg próbálkozz a régi fórumon elérni embertervezt, annó még nekem is csak ott sikerült...


Üdv,
Th

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 28 19:33 #860

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bozsoval kétszer is elindítottuk a diamond templatet (mellesleg megjegyzem majd két órányi szenvedés árán sikerült csatlakozni egymáshoz) és mindkétszer szerintem valami alap beállítási hiba van. Lvl 1-2 lények állják az utamat és pl az egyik gépet el tudom úgy érni, hogy leverek horde goblint meg lots lizardment. Nem hinném, hogy ez normális lenne a leírásotok alapján. Vagy ha mégis, akkor meg a template uberfos. Kétszer is megnéztük a beállításokat, mit tanácsoltok?


Üdv,
Th

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 28 19:36 #861

Hozzátenném, hogy a váramtól 2 napra lots lich védte az Angel Wings artit...Nem baj ha ez benne van, de akkor sztem ezeket a random mapokat inkább fun-ból tolja az akinek kedve van hozzá, ne pedig egy bajnokság keretében...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 28 20:04 #862

Dragonnal egy kis haladékot szeretnénk kérni, mivel nem nagyon tudtuk összeegyeztetni a szabadidőnket.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 28 21:09 #863

A 3k és 6k erősségű blokkok pontosan ezt jelentik,és sajnálom ha nem tetszik a template de ez volt olyan ami belefér a 4-5 órás időkeretbe,rengeteg template van amit ki lehetne próbálni de 85%-uk elnyúlhat 8-10-12 órákig,ami ekkora aktivitás mellett biztosan nem fér bele.Lehetne egy idő után fix főcsata szabály bevezetni de annak nem sok értelmét látom.Szóval maradt ez,a skirmish meg a mirror,amik gyorsak.
Sajnálom hogy nem tetszik egyeseknek ez a rendszer,megpróbáltunk valami újat,de sajnos fényévekkel le vagyunk maradva az orosz bajnokságokhoz képest (ez tény),és nehéz átállni egy teljesen új szabályrendszerre,ezért próbáltunk kis lépésekben haladni (angel wingssel meg nem lehet mit kezdeni,max otthagyod,de ezt máshol nem is tiltják).Egyébként nem értem miért kellenének baromi erős blokkok egy ilyen zsúfolt mapra,még annyi mozgástered sem lenne mint ami van.
Csak arra kérek mindenkit,legyen kicsit nyitottabb az új dolgokra,nem feltétlen rosszak azok...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 28 22:00 #864

Nekem speciel semmi bajom nem volt templatettel, és számomra kifejezetten üditő egy random map a sok fix után.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 29 19:07 #872

Nézd, először is leszögezném, hogy maximális tisztelet a munkátokért és erőfeszítéseitekért! Ezt nem csak úgy mondom, mert én is szerveztem egyéb bajnokságokat és pontosan tudom mennyire hálátlan egy szerepkör.

Viszont.

Azt is látni kell, hogy bár ez bajnokság rendszerű történet - nyilván fényévekkel lemaradva az orosztól, ami mondjuk engem hidegen hagy - azért 90%-ban amatőr versenyzőkkel. Az amatőr-profi összevetést itt most nem úgy értem, hogy a profi ebből él az amatőr meg nem. Itt inkább úgy lásd, hogy a profi - mint mondjuk Te és Dreegar - 2 év alatt annyi H3 meccset tol le - nem csak randomot - mint az amatőrök egész életükben összesen...és ez nem vicc!

Régen én is rengeteget toltam, elmebeteg mennyiséget, és temérdek időt öltem tesztelésbe, és hatalmas dolognak éreztem, hogy zsinórban 3x játszottam BB döntőt, és nyertem OB-t, meg döntőt játszottam OK-n. Ma már 32 évesen, az ember igazából sz*rik az eredményre.

Úgy vagyunk vele, hogy nem tudjuk elengedni a H3-t mert szeretjük, de belátjuk, hogy milyen kevés időnk van rá, és úgy szeretnénk egy bajnokságban értelmes, hasonszőrű emberek ellen játszani, hogy nem azzal kell foglalkoznunk, hogy fingunk sincs a template-ről, meg a beállításokról, és amikor 3x estek neki akkor sem vagytok benne biztosak, hogy most jót indítottunk el vagy nem, hogy ott van a várad mellett egy döntő artifakt vagy nem, hogy éppen jó irányba indulsz vagy nem, stb, stb. Márpedig a random ilyen, mert fix mapon ugye látsz mindent.

Rólam tudjátok hogy gyűlölöm a randomot (ennek legutóbb is ahngot adtam amikor a Cursed Mines péályán megszívatott a generátor a bányákkal)! Azért mert pl a mirror-on kívül az összes többi lutri. Azon a lutrifaktoron felül, amit a H3 amúgy is magában hordoz. És ezen most nem kívánok vitatkozni, elhiszem hogy aki 1000x letolt már ilyen mapokat azt mondja, hogy nem az, ettől az én véleményem nem változik. És ami ennél fontosabb számomra, hogy az ország egyik legjobb játékosának tartott Petrus véleménye is az, hogy ha randomot akarsz tolni, fun-ból lehet, ha versenyt akarsz, akkor fix map. Azt gondolom, hogy számomra bőven elegendő egy ilyen kaliberű játékos őszinte véleménye.

Nem véletlenül volt az, hogy régen a fix mapokról még az Utópiákat is kivettük és fix, megegyező összegeket és artikat raktunk be, hogy ezzel is csökkentsük a varianciát. Mert pl a MG által adott varikat nem tudod befolyásolni, elég mázlifaktor az önmagában, csak hogy a hősök érkezését már ne is említsem. Azt gondolom, hogy ezek a mapok amennyire csak lehetett, megadták a balance lehetőségét, amin ténylegesen a tudás számított. Értem én, hogy akkor a gyengébb játékosnak nincs esélye, de hát a jó játékos sem úgy kezdte, hogy mindent tudott, hanem időt és energiát rakott bele. A most gyenge játékosnak is megvan az esélye, hogy gyakoroljon és fejlődjön.

Elfogadom, hogy újítani akartatok - és tisztelem is a jobbító szándékot -, de szerintem egy kérdést megért volna, hogy a többség akarja-e ezt...

Félre ne értsétek, én letolom th-val a random meccset, mert ha vállalok valamit, azt megcsinálom. De nem jó szájízzel teszem, és már most az van bennem, hogy erre a template-re én már elb*sztam 3 órát a vasárnap estémből (tudtam volna mást csinálni), és még ki tudja mennyit fogok. Igen, ha fix mapot játszom az is idő, ellenben azt örömmel teszem, még akkor is ha bukó a vége.

Szóval még egyszer, minden tiszteletem a Tiétek, akik vállaltátok a munkát! És bármennyire is furán hangzik, itt most nincs miről vitázni, mert engem pl. soha a büdös életben nem fogtok meggyőzni arról, hogy a randomnak bármelyik template-je is jó. Szerintem rajtam kívül nem egy ember van még itt akinek hasonló a véleménye. Szóval nem akarok itt vitát szítani, mert ezeket a témákat ha jól tudom kb. 10 éve vesézzük és mindig lesz olyan akinek ez tetszik és lesz olyan akinek meg az.

Ha az a döntés, hogy csak random mapok legyenek, én tuti nem indulok.
Ha az a döntés, hogy vegyesen, de több a fix, ahogy most is, akkor elindulok, mert néhány randomot még túlélek.
Ha az a döntés, hogy csak fix mapok, akkor pedig örömmel játszom minden mapot!

Úgyhogy Hajrá!

Bozso

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 29 19:56 #873

Bozso84 beküldte:

Nem véletlenül volt az, hogy régen a fix mapokról még az Utópiákat is kivettük és fix, megegyező összegeket és artikat raktunk be, hogy ezzel is csökkentsük a varianciát. Mert pl a MG által adott varikat nem tudod befolyásolni, elég mázlifaktor az önmagában, csak hogy a hősök érkezését már ne is említsem. Azt gondolom, hogy ezek a mapok amennyire csak lehetett, megadták a balance lehetőségét, amin ténylegesen a tudás számított. Értem én, hogy akkor a gyengébb játékosnak nincs esélye, de hát a jó játékos sem úgy kezdte, hogy mindent tudott, hanem időt és energiát rakott bele. A most gyenge játékosnak is megvan az esélye, hogy gyakoroljon és fejlődjön.

Minnél lejjebb megyünk a szinten, annál kisebb dolgokon lesz ugyanaz a vita. Full domesztikálni a térképet nem fogod, max csak WoG/TE/WT-vel...
Utópia ki, fix relic, akkor jön majd a lvl3 nekem jó neki nem. Fix lvl3, akkor jön a lvl2, neki használhatót adott nekem nem, aztán lvl1, aztán a nyersikupac, morál a csatában, majd neki 2 gremilinnel jött több, mint nekem, neki jött skill, nekem nem, neki jó hősök, spellek stb. A szerencséken mindig lesz sírás, mindegy h fix, vagy random...

Fixen annyi mutatkozik meg, hogy mennyire ismered a játék programiális részét, mik a határok amikkel még lehet feszegetni a dolgokat... Nagyrészt nincs váratlan helyzet... tiszta matematika az egész...
A randomon hozzájön ez is, hogy készülni kell arra is hogy 1iknapról a másikra módosítsd a stratégiádat, akár 180°-os fordulattal... Vagy improvizálni...

Ez van, én játszom amíg tehetem a játék és a TÁRSASÁG kedvéért, h van 1 valami amiért alkalmankként összejövünk/leülünk a gépeink elé odahaza...


Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 29 20:30 #874

Az,hogy 2 óráig nem tudtatok csatlakozni nem a random hibája.Hiába mondod hogy nem akarsz vitát szítani ha közben végig szidod a randomot a szűklátókörűséged miatt,meg hogy mennyi időd elment az egészre.Igen,többet játszom h3-at mint a többség,de tudnám honnan veszik egyesek hogy nekem végtelen szabadidőm van (nincsen).Van,hogy más helyett áldozok rá időt,mert szeretek játszani és fejlődni.Én elfogadom hogy nektek nincs annyi időtök / motivációtok / stb. a játékhoz,de ettől még nem jogos a sírás hogy "én nem játszok randomot mert SZAR".Jó,most kicsit túlzok a megfogalmazással,de ez jön le nekem.Annyian beleesnek abba a hibába,mint te,hogy ha minél több fix dolog van a mapon,és minél többet tiltunk,az jót tesz a balancenak.Ez pont fordítva van,minél nagyobb a variancia,annál kiegyensúlyozottabb maga a játék.Ezt Maretti mondta még pár éve,és teljesen igaza van.Nekem Petrus szava nem mond sokat,mivel ő is fix mapos player volt,igazán balanced random mapon sosem játszott,feltételezem.Fix mapon 2-3 olyan dolog van ami random,és lényegében csak ezek döntik el a végkifejletet két hasonló szintű játékos esetén.Randomon van legalább 20 dolog ami minden meccsen változik,és sokkal ritkább az,hogy az veszít aki jobban játszott,mivel mindig van valami amivel tudod KOMPENZÁLNI az esetleges hátrányodat.Én gyűlölöm a fix mapokat,mégsem mondom azt hogy nem játszom és kész.De persze szíved joga eldönteni.
Ennyi voltam.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 29 21:23 #875

Csak néhány szösszenet a "vitához". Alapból a bajnoksághoz úgy lettek válogatva a mappok, hogy ha beválik/tetszik az emberek nagy részének akkor az offline versenyeken is lehessen használni, mivel a mostani versenymappokat már szinte mindenki kívülről fújja és akartunk egy kis változatosságot belevenni.Emiatt "tesztelünk" úgymond új templateket, valamint új vagy elfeledett fix mappokat. Úgy gondolom, hogy ez belefér egy sok fordulós bajnokságba (mint például az OB) és a nagy része fix map lesz mindig.
Random map sajátosságait meg lehet nézni egyszerűen, adtunk egy rajzot ahol a zónákat lehet látni, egy kis leírással is, otthon egyedül is tudsz generálni ilyen pályákat és meglátod hogyan épül fel, kb. mintha fix pálya lenne láthatsz mindent. A szerencse mindig benne lesz a játékban, egyes pályákon nagyobb szerepet kap és másokon meg kevesebbet. Ha megnézed akkor a pályák direkt nem egy kaptafára lettek lejavítva, van ahol fixen van haste/slow van ahol nem. Sok random template-nek van mirror változata, de nem akartam csak olyanokat betenni. (Bár én azokat támogatnám főleg)
Petrus egyébként még abban a korban játszott randomot, amikor az optimalizáló scriptek még nem léteztek, ezért teljesen káosz volt a generálás a legtöbb esetben. Abban az időben alig pár template volt, ami vagy működött vagy nem. :)
A meccsen pedig remélhetőleg mindenki a fair play szellemében játszik és ha valami kérdéses akkor megbeszéli az ellenfelével. (Pl. Angel Wings használata)
Nem szeretném, ha folytatódna a pro-kontra a fix vs. random pálya esetében. Mind a két tábornak vannak támogatói és ellenzői. Legtöbben tisztában vagyunk vele és szerintem az az igazságos, ha néha az egyik oldalnak kedvezünk és néha a másiknak és elfogadjuk a másik véleményét, de nem feltétlen kell egyetérteni vele.

Köszi hogy elolvastátok!

U.i. Jelenleg lakás felújításon dolgozok, így nem igazán van időm az eredményeket frissíteni, de ami késik nem múlik.


10. Heroes Online bajnokság

1. csoport állása: OB 1. csoport
2. csoport állása: OB 2. csoport

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 29 21:28 #876

A két órányi szenvedés fix pálya esetén is meg lett volna, mivel a csatlakozási metódus ugyanaz. 1. héten tudtok találkozni, ha ugyanabba a zónába mentek és kicsik a blokkok. Kb. mintha egy Open Map lenne nem vagy random az csak nehéz pálya lehet? :D
Rengeteg template van és kerestünk olyan újat, amin külföldön versenyek mennek, szóval gyakran használtak. Változatosak, de pont ez lényeg.


10. Heroes Online bajnokság

1. csoport állása: OB 1. csoport
2. csoport állása: OB 2. csoport

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 febr. 29 22:53 #877

Egyetértek Tekivel hogy ne húzzuk a dolgot, úgyhogy csak 1 válasz részemről aztán hagyjuk.

Jou: Soha szó sem volt róla, hogy lvl4 alatt bármit tiltsunk...emlékezz vissza: lvl5-t tiltottuk, hogy ne az implon vagy az elementálokon múljon, és raktunk be fixen haste/slow-t mert az igenis taktikai előnyt/hátrányt jelent. A nyersikupac meg 2 gremlin részt szerintem te is viccesnek érzed, úgyhogy ezt hagyjuk. A stratégia megváltoztatása fix mapokon is igaz lehet, ellenfél és vár függő, szóval ez nem csak a randomra igaz.

Mivel többen is írtátok a csatlakozást...Elsőre tudtunk csatlakozni, és azonnal el is kezdtük a játékot, majd 2. napon szólt th, hogy szerinte ez nem jó, Én mondtam, hogy nekem fogalmam sincs, mondta hogy neki sem, nézzük újra. Na itt kezdődött a 2 órás huza-vona, mert valamiért az istennek se tudtunk újból csatlakozni. Majd egyszer csak sikerült, nekikezdtünk és megint az lett a vége 3 nap után, hogy hagyjuk mert ez így nem frankó. Én is tudom, hogy nem a random hibája a csatlakozási mizéria, de fix map esetén elkezdtük, majd befejeztük volna, és pont, és nem merül fel az hogy "te ez most jó vagy nem?" Arról nem beszélve hogy most akkor ha rosszat generál, mint pl. nekünk Adler ellen mirroron, amikor a map kb. 40%-a elérhetetlen volt, mert rosszul generált, de ez csak 2. hét közepén derült ki, akkor mi van?...mi van ha nem mirror és rosszul generál és csak 2. héten derül ki? akkor így jártam? Ezek azok a helyzetek, amikre egyértelmű, világos, és megkerülhetetlen választ ad a fix map. De én elfogadom, ha másnak más az ízlése, ezzel nincs semmi baj, és azt is elfogadom, hogy van 3 ilyen map a versenyen, úgyhogy részemről a "H3-szakmai rész" lezárva!

Dave: Lévén hogy idősebb vagyok, adok neked egy tanácsot. Amikor valaki úgy közelít hozzád, hogy elismeréssel nyilatkozik a munkádról, tudásodról és a teljesítményedről, akkor illik ezt viszonozni. De ha azt nem is, semmiképpen sem illik minősíteni a másik mondandóját, pláne akkor, amikor ő rád semmilyen minősítést, vagy rosszat nem mondott. Ha esetleg nem értenéd, akkor arra utalok ezzel amikor te engem "szűklátókörűséggel" valamint "sírással" illetsz...Én nem sírtam, hanem a véleményemet írtam le, amit bármennyire is furcsának találod, de még ebben az országban is illik tiszteletben tartani...Amúgy ha jobban elolvasod mit írtam, én azt mondtam, hogy bár utálom a randomot, játszom...és ha a bajnokság során vegyesen szerepel random és fix, akkor is játszom. Szóval amit a számba adtál, hogy én azt írtam hogy "én nem játszok randomot mert SZAR" ez el sem hangzott, és le sem írtam. Épp annyit írtam mint te hogy te gyűlölöd a fix mapokat mégis játszol rajta. Mi ezzel a baj? Ez a te véleményed, mindenki tiszteletben tartja.

Értem én hogy fiatal vagy és azt gondolod, hogy én akár egyetlen szóval is támadtalak téged, de higgy nekem, kisebb gondom is nagyobb annál, mint hogy veled foglalkozzak.

Viszont ha már így szóba került, szeretném ha értelmeznéd azt amit te írtál: "Annyian beleesnek abba a hibába,mint te,hogy ha minél több fix dolog van a mapon,és minél többet tiltunk,az jót tesz a balancenak.Ez pont fordítva van,minél nagyobb a variancia,annál kiegyensúlyozottabb maga a játék." Olvastam amit írtál utána, de számomra ellentmondás ez a rész: "minél nagyobb a variancia,annál kiegyensúlyozottabb maga a játék" De ha megmagyarázod, akkor elolvasom...Csak én pontosan tudoma pókerből hogy mit jelent a variancia, és higgy nekem, az nem a jó játékos barátja...

Teki: Maximálisan támogatom amit írsz, hogy kedvezni kell mindenkinek, mert van aki ezt szereti, van aki azt, ezzel nincs is semmi gond!

Még egyszer, én tiszteletben tartom a munkátokat, és hálás köszönet a szervezésért, és kérlek az általam generált írásfolyamot ne vegyétek rossz néven!

Bozso

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2016 márc. 01 22:20 #882

Én nekem elég lett volna, ha leírjátok, hogy "Igen Th szart generáltál!" vagy azt, hogy "Igen Th ennyi a template"
Tolom én bármin :)


Üdv,
Th

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!